POLITYKA PRYWATNOŚCI FUNDACJI MIASTA PRZYSZŁOŚCI

Kim jesteśmy?

Jesteśmy Fundacją Miasta Przyszłości zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, która ma swoją stronę internetową pod adresem https://miasta-przyszlosci.pl

Kto jest administratorem danych osobowych?

Administratorem danych osobowych Fundacja Miasta Przyszłości. Można się z nami skontaktować za pomocą formularza kontaktowego lub bezpośrednio wysyłając wiadomość na adres e-mail: fundacja[at]miasta-przyszlosci[kropka]pl, a także tradycyjną pocztą na adres: Franklina Roosevelta 22 (4. piętro), 60-829 Poznań.

W jakich celach przetwarzamy dane osobowe?

  • statystycznych – chcemy wiedzieć ile osób odwiedza naszą stronę
  • korespondencyjnych – byśmy mieli możliwość odpowiedzi na Twojego maila
  • dyskusyjnych – żeby móc odpowiadać na Twoje komentarze pod wpisami z aktualnościami
  • prowadzenia sklepu internetowego – żebyśmy mogli realizować Twoje zamówienia (np. uczestnictwo w naszej konferencji)

Na jakiej podstawie zbieramy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe zbieramy na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Jakie dane osobowe zbieramy i kto nimi zarządza?

Serwer – odwiedzanie strony internetowej Fundacji Miasta Przyszłości oznacza wysyłanie zapytań do serwera, na którym zlokalizowana jest strona. Każde takie zapytanie jest zapisywane w logach serwera, które pobierają dane, w szczególności: adres IP, datę i czas, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym. Administratorem serwera jest firma LH.pl Sp. z o.o., ul. Pamiątkowa 2/56, 61-512 Poznań.  Jej polityka prywatności znajduje się TUTAJ.

Filmy YouTube i Vimeo – wyświetlając je, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies przez Google LLC w zakresie usługi YouTube (polityka prywatności jest TUTAJ) lub plików cookies Vimeo (regulacje dotyczące cookies są TUTAJ).

Google Analytics – dla analizy statystyk strony internetowej korzystamy z narzędzia Google Analytics, które zbiera informacje na temat Twoich odwiedzin, w szczególności: czasu spędzonego na stronie, przejrzanych podstron, zainteresowań i danych demograficznych. Jeśli nie wyrażasz zgody na udostępnianie tych informacji, możesz zmienić ustawienia w swojej przeglądarce (czytaj dalej).

Jetpack – jest to wtyczka WordPressa, która służy między innymi do analizy danych i statystyk odwiedzających oraz wykrywania spamu w komentarzach. Polityka cookies dostępna jest TUTAJ.

Mailerlite – to platforma do tworzenia newsletterów. Zapisując się na newsletter Twoje dane są przetwarzane właśnie przez tę platformę do celów związanych z wysyłką newslettera. Szczegóły polityki prywatności w tym zakresie są dostępne TUTAJ.

WooCommerce – to wtyczka WordPressa, dzięki której możemy prowadzić sklep internetowy i realizować zamówienia. Jej polityka prywatności dostępna jest TUTAJ.

Typeform –  to narzędzie pozwala nam na tworzenie formularzy rejestracyjnych, z których korzystamy przy okazji organizacji konkursów, ankiet lub zapisów na konferencję. Zostawiając swoje dane w takim formularzu, Twoje dane są przetwarzane właśnie przez tę platformę do celów związanych z organizacją konkursów lub konferencji oraz analizy ankiet. Szczegóły polityki prywatności znajdują się TUTAJ.

Formularze Google – korzystamy z nich w tych samych celach, co z powyższego narzędzia Typeform, czyli do tworzenia formularzy rejestracyjnych i właśnie w tych celach będą przetwarzane Twoje dane. Szczegółowa polityka prywatności Google jest dostępna TUTAJ.

Kontakt e-mail – wysyłając do nas wiadomość mailową, wyrażasz zgodę na to, że będziemy mieli dostęp do Twoich danych, w szczególności: adresu email, imienia i nazwiska. Te dane przetwarzamy w celu kontaktu z Tobą, a podstawą przetwarzania jest Twoja zgoda wynikająca z zainicjowanego kontaktu.

Portale społecznościowe – strona internetowa używa wtyczek udostępnianych przez portale społecznościowe, w szczególności: Facebook, Instagram, LinkedIn. Czas i zakres przetwarzania Twoich danych osobowych ustalany jest przez poszczególne portale i jest określony w ich politykach prywatności (Facebook >> TUTAJ, Instagram >> TUTAJ, LinkedIn >> TUTAJ).

Pliki cookies 

Tak zwane ciasteczka zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie Twoich odwiedzin i dokonywanych przez Ciebie czynności. Pliki cookies są przechowywane na Twoim urządzeniu, z którego korzystasz podczas przeglądania strony internetowej. Dostęp do informacji w nich zawartych jest wykorzystywany przez WordPress (za pomocą narzędzia Automattic – szczegóły TUTAJ), Google Analytics oraz Jetpack w celach statystycznych oraz w celu zapewnienia prawidłowego działania  strony internetowej. O tym jak Google korzysta z ciasteczek przeczytasz TUTAJ, a informację o rodzajach ciasteczek znajdziesz TUTAJ.

Jeżeli nie chcesz używać i przechowywać plików cookies na Twoim urządzeniu musisz dokonać zmian w ustawieniach przeglądarek internetowych. Może to jednak utrudnić działanie niektórych funkcji strony internetowej. Instrukcje związane z ustawieniami cookies dla poszczególnych przeglądarek znajdziesz poniżej.

Urządzenia mobilne (smartfony i tablety):

Jak chronimy Twoje dane?

Twoje dane są przechowywane na zewnętrznym serwerze zabezpieczonym hasłem. Hasłem jest również zabezpieczony dostęp do panelu administratora na WordPress oraz poczta gmail.com, na którą przekierowywane są z serwera pocztowego wszystkie maile.

Jakie masz prawa wobec swoich danych?

  • masz dostęp do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych;
  • masz prawo żądania sprostowania danych;
  • możesz wnioskować o usunięcie danych;
  • masz prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
  • możesz wycofać zgody w zakresie w jakim są przetwarzane;
  • masz prawo do przenoszenia danych osobowych;
  • możesz wnieść skargę do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw wystarczy, że się z nami skontaktujesz.

Jak długo przechowujemy dane osobowe?

Twoje dane przechowujemy od momentu ich rejestracji aż do otrzymania od Ciebie żądania ich usunięcia, przy czym czas ich przechowywania może zostać wydłużony, jeśli wynikać to będzie z odrębnych przepisów prawa.

Co w przypadku naruszenia prywatności danych osobowych?

Jako administratorzy danych osobowych mamy obowiązek poinformować o tym fakcie osoby, których te dane dotyczą, oraz Urząd Ochrony Danych Osobowych.